sobota, 20 kwietnia 2013

Malbork - zamek od wewnątrz

Zamek w Malborku - niska sień

Zamek w Malborku - niska sień

Zamek w Malborku - niska sień

Zamek w Malborku - wielki refektarz

Zamek w Malborku - wielki refektarz

Zamek w Malborku - polichromia w wielkim refektarzu

Zamek w Malborku - polichromia w wielkim refektarzu

Zamek w Malborku - wysoka sień

Zamek w Malborku - letni refektarz

Zamek w Malborku - letni refektarz

Zamek w Malborku - zimowy refektarz

Zamek w Malborku - zimowy refektarz

Zamek w Malborku - Sala Królewiecka

Zamek w Malborku - Sala Królewiecka

Zamek w Malborku - kapitularz

Zamek w Malborku - kapitularz

Zamek w Malborku - kapitularz

Zamek w Malborku - kolumna w kapitularzu

Zamek w Malborku - izba konwentu

Zamek w Malborku - refektarz konwentu

Zamek w Malborku - refektarz konwentu

Zamek w Malborku - refektarz konwentu

Zamek w Malborku - maswerkowe okno krużganków

Zamek w Malborku - krużganki I piętra górnego zamku

Zamek w Malborku - krużganki I piętra górnego zamku

Zamek w Malborku - krużganki I piętra górnego zamku

Zamek w Malborku - portal wejściowy kościoła

Zamek w Malborku - płaskorzeźby proroków w kościele

Zamek w Malborku - płaskorzeźba proroka w kościele

Zamek w Malborku - płaskorzeźba proroka w kościele

Zamek w Malborku - wystawa rzeźby w I dormitorium

Zamek w Malborku - wystawa rzeźby w I dormitorium

Zamek w Malborku - wystawa rzeźby w I dormitorium

Zamek w Malborku - wystawa rzeźby w I dormitorium

Zamek w Malborku - wystawa eksponatów z kościoła w II dormitorium

Zamek w Malborku - portret Kazimierza Jagiellończyka

Zamek w Malborku - Ludwig Noster - cesarz Wilhelm II

Zamek w Malborku - Jan Chrzciciel Lampi - wielka księżna Maria Pawłowna Romanowa

Zamek w Malborku - portal kaplicy świętej Anny

Zamek w Malborku - witraż w kaplicy świętej Anny

Lokalizacja miejsca


Wyświetl większą mapę

6 komentarzy:

  1. Trafiłam tutaj przez blog "wkraj". Jestem zachwycona. Przepięknie pokazałeś urok Malborskiego Zamku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamek potężny i na pewno wart odwiedzenia. Swoimi zdjęciami ładnie do tego zachęciłeś. Byłem bardzo dawno i nie mam zdjęć. Może popra na kolejne odwiedziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto wrócić. Zamek zmienia się co roku, np. polichromia w Wielkim Refektarzu. Pamiętacie? Kiedyś były tam tylko białe ściany.

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia. :)
    Byłem tam chyba trzy lata emu, ale ludzi było tak dużo, ze trzeba było by długo czekać. Po za tym wracaliśmy z nad morza i za dużo czasu nie było. Raptem chyba ze trzy godziny zabawiliśmy w Malborku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z moich ulubionych zamków:) byłam tam kilka razy, a i tak przeoczyłam wiele szczegołów, które dopiero zobaczyłam tu na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile razy odwiedza się ten zamek, tyle można w nim odkryć sekretów. Jest to imponująca budowla. Mimo wszystko możemy być dumni, że stoi akurat na polskiej ziemi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz na temat opublikowanego posta.