niedziela, 24 marca 2013

Hiszpania - Katedra w Burgos wewnątrz


Jedna z bocznych kaplic

Jedna z bocznych kaplic

Jedna z bocznych kaplic

Ołtarz w kapicy Świętej Anny

Sklepienie kapicy Świętej Anny

Ażurowe sklepienie na skrzyżowaniu naw. 
Dokładnie pod nim znajduje się grób Cyda i jego żony pod prostą marmurową płytą 

Słynne renesansowe Złote Schody Diego de Siloé

Wypukłorzeźba ofiarowanie w świątyni

Ołtarz w kaplicy Wielkiego Konstabla de Velasco

Ołtarz w kaplicy Wielkiego Konstabla de Velasco - środkowa scena 

Nagrobek Wielkiego Konstabla de Velasco i jego żony

Madonna z Dzieciątkiem w kaplicy Wielkiego Konstabla de Velasco

Sklepienie w kaplicy Wielkiego Konstabla de Velasco

Święty Jakub powalający Maurów

Ołtarz w kaplicy Świętego Jakuba wchodzącej w skład Muzeum Katedralnego

Muzeum Katedralne - Madonna z Dzieciątkiem

Słynna rzeźba Chrystusa ubiczowanego przy kolumnie Diego de Siloé

Muzeum Katedralne - Święty Hieronim

Muzeum Katedralne - Zwiastowanie

Muzeum Katedralne - Święta Weronika

Krużganki górnego klasztoru

Krużganki dolnego klasztoru

Lokalizacja miejsca


Wyświetl większą mapę

2 komentarze:

  1. No, to teraz już mnie dobiłeś. Jeżeli widoki z zewnątrz były komplementowane, to teraz brak mi słów. Niesamowite zdjęcia, świetna jakość i umiejętnie wybrane kadry. Dużo pracy włożyłeś w ich obróbkę, ale efekt jest powalający. Podsumowując te dwa posty o katedrze, to jestem zachwycony tą świątynią. Może kiedyś tam zawitam, wiem czego się spodziewać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. byłem, zobaczyłem, zachwyciła mnie
    warta uwagi jest wizygocka biblia
    powyższe informacje super pomocne przy identyfikacji wlasnych foto

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło przeczytać Twój komentarz na temat opublikowanego posta.